Conditii generale de returnare a voucherelor

Selectia partenerilor Apropodeals are ca obiectiv promovarea celor mai competitive. Daca dvs, in calitate de client ati fost dezamagit de serviciile sau produsele oferite spre contractare de catre partenerii noștri, va stam mereu la dispoziție pentru solutionarea tuturor problemelor semnalate.

Voucherele Apropodeals au mentionata o perioada de valabilitate in care pot fi utilizate. Anumite vouchere au si o perioadă de rezervare care poate coincide sau nu cu perioada de valabilitate. Aceasta perioada de rezervare este mentionată in conditiile de utilizare a voucherului, separat de perioada de valabilitate. Nerespectarea perioadelor de utilizare/ rezervare atrage după sine anularea dreptului de returnare, conform politicii site-ului Apropodeals.

Voucherele Apropodeals pot fi transmisibile catre alte persoane. In cazul in care nu doriti sa mai beneficiati de oferta achizitionată in prealabil si voucherul este in continuare valabil, va reamintim faptul ca puteti oferi cadou voucherul dumneavoastra altei persoane.

Conform politicii Apropodeals, aveti posibilitatea in termen de 14 zile calendaristice de la achizitionarea unui voucher, (conform OUG34/2014), sa solicitati returnarea acestuia fara sa fie nevoie sa motivati aceasta decizie. Totusi, pentru a imbunatati in permanenta serviciile prestate, vom putea solicita motivarea unei astfel de decizii, fara insa a va conditiona returnarea acestuia.

Pentru situatii deosebite, cand un voucher poate fi revendicat intr-un termen limita maxim inferior celui mentionat mai sus, termenul in care restituirea se efectueaza neconditionat va fi termenul limita de revendicare/ stipulat expres.

Ulterior acestui termen, dar nu mai tarziu de data expirării voucherului, Apropodeals va conditiona returnarea voucherului de prezentarea unui motiv intemeiat pentru care doriti sa initializati aceasta procedura.

Fiecare solicitare de returnare a voucherelor este analizata separat si este tratata cu mare seriozitate de echipa noastra. Va asiguram de bunavointa noastra si de faptul ca ne straduim sa fim pe măsura asteptarilor dumneavoastra, prin urmare facem tot ce ne sta în putinta sa gasim solutiile potrivite care sa va avantajeze.

Politica de returnare a voucherelor emise de Apropodeals face parte din Termeniiși Conditiile de utilizare a site-ului www.apropodeals.ro. Prin achizitionarea oricarui voucher Apropodeals va reamintim faptul că ati agreat Termenii si Condițiile de utilizare a site-ului, precum si toate celelalte politici Apropodeals.

Disponibilitatea voucherului dumneavoastra de servicii si statusul revendicarii poate fi verificat în contul dumneavoastra de client Apropodeals, la sectiunea comenzile mele si totodata se trimite si prin email la adresa de email cu care v-ati inscris pe site.

Un voucher revendicat este disponibil in acest cont cu mentiunea daca voucherul respectiv a fost sau nu folosit.

Returnarea sumei platite pentru achizitionarea unui voucher servicii se poate face in contul dumneavoastră din care s-a efectuat plata (cont de card sau cont bancar).

In cazul in care solicitati returnarea banilor in contul dumneavoastra bancar folosit la achizitie, aceasta dureaza in general cel puțin 3-5 zile lucratoare, in functie de banca emitenta a cardului sau contul dumneavoastră bancar. Confirmarea demararii procesului de returnare a banilor dumneavoastra pe cardul folosit sau in contul dumneavoastra bancar poate fi insotita de o dovada din partea procesatorului de plata sau a transferului bancar, daca ne solicitați acest lucru in cererea de returnare a voucherului sau produsului achizitionat prin intermediul Apropodeals.

Cererile de returnare se fac NUMAI in scris la contact@apropodeals.ro cu formularul retragere completat pe care il puteti descarca de pe site din subsolul paginii, pe banda neagra sau vi se poate trimite prin e-mail dupa ce primim cererea dvs in scris la contact@apropodeals.ro  , iar termenul de raspuns este de 2 zile lucratoare.

Primirea solicitarii dumneavoastra va este confirmata printr-un e-mail.

Va rugam ca in comunicarea cu noi sa folositi aceeasi adresa de e-mail folosita si la înregistrarea pe site-ul Apropodeals.

De asemenea, va rugam sa raspundeti intotdeauna ultimului e-mail primit de la colegii nostri in ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, pastrand elementele din subiectul acelui e-mail si respectand indrumarile din mesaj. Nu suntem responsabili de orice intarziere datorată faptului că nu ati respectat aceste indicatii sau orice alte indicatii ale agenților nostri.

Orice solicitare de returnare a produselor prin orice alta metoda decat adresele de e-mail contact@apropodeals.ro  nu va fi luata in considerare.

Nu vom onora nicio solicitare de returnare venita prin telefon, fax sau scrisoare de la clientii Apropodeals pe alte adrese decat contact@apropodeals.ro  sau prin intermediul canalelor de Social Media sau prin intermediul altor adrese de e-mail fata de cea cu care v-ati inregistrat contul Apropodeals.

In vederea identificarii dumneavoastra, angajatii Apropodeals va pot solicita date personale sau documente justificatoare in vederea procesarii solicitărilor. Nu ne asumam responsabilitatea cu privire la intarzierile cauzate din lipsa de cooperare din partea dumneavoastra. De asemenea, va asiguram de faptul ca ne conformam in totalitate legislatiei in vigoare cu privire la procesarea si stocarea datelelor personale.

Pentru solutionarea reclamatiilor dumneavoastra, Apropodeals va poate solicita dovezi suplimentare, cum ar fi extrase bancare sau copii ale actelor de identificare. Apropodeals nu poate fi tinut răspunzător pentru orice intarziere cauzata de lipsa de cooperare venita din partea dumneavoastra. De asemenea, in baza unei solicitari prealabile, Apropodeals va poate furniza orice dovada considera necesară pentru a proba returnarea voucherului.

In cazul unor suspiciuni de frauda, Apropodeals va bloca accesul dumneavoastra la voucherele achizitionate si va intreprinde actiuni necesare in vederea solutionarii pe cai amiabile a problemei aparute. Daca in termen de 48 de ore de la solicitarea informatiilor in vederea clarificării suspiciunilor de frauda Apropodeals nu primeste un raspuns pertinent din partea dumneavoastra, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la orice resurse pana la momentul rezolvarii situatiei aparute.

 II. Conditii specifice de returnare a voucherelor

Vouchere aferente serviciilor prestate de parteneri

Voucherele sunt emise de Apropodeals, iar serviciile sunt prestate de catre partener, responsabilitatea integrala privind prestarea acestora fiind in sarcina partenerului. 

A. Servicii diverse

1)      Vouchere nefolosite/ nerevendicate - Conform politicii Apropodeals, in primele 14 zile calendaristice de la achizitie, (conform OUG34/2014),  puteti solicita returnarea unui voucher, Apropodeals returnand intreaga suma platita. Solicitarea motivatiei care a condus la o astfel de decizie se face doar pentru imbunatatirea serviciilor si incercarea de a gasi solutii pentru preintampinarea unor probleme in viitor. Ulterior acestui termen, voucherele pot fi returnate daca există un motiv pertinent, caz in care suma restituita pe card sau in contul bancar din care ati platit. Sumele nu pot fi restituite cash, ci numai prin intermediul bancii.

Vouchere revendicate - Folosirea voucherului la partenerii Apropodeals se reflecta in contul dumneavoastra de client. In acest caz, returnarea voucherului nu este obligatorie pentru Apropodeals, aceasta fiind conditionata de prezentarea unui motiv intemeiat pentru care doriti acest lucru.

Vouchere expirate - Perioada de valabilitate a voucherelor este scrisa pe voucher. Nu se returneaza banii pentru voucherele expirate.

Va rugam sa le folositi in termenul mentionat pe acestea. De asemenea, va reamintim faptul că voucherele pot fi revendicate si de către alte persoane. Ca alternativa, puteti face o surpriza placuta unui prieten si sa oferiti cadou un voucher daca dumneavoastră nu mai doriti sa il folositi, inainte ca acesta să expire. Apropodeals isi rezerva dreptul de a nu returna contravaloarea voucherelor expirate.

 

B. Servicii turistice 

Vouchere nefolosite/ nerevendicate - Conform politicii Apropodeals, in primele 14 zile calendaristice de la achizitionare, (conform OUG34/2014), voucherele aferente serviciilor de turism se pot returna fara a fi conditionate de un motiv, Apropodeals returnand intreaga suma platita NUMAI DACA NU AU FOST EFECTUATE REZERVARI LA HOTEL AFLATE IN TERMENI DE PENALIZARE SAU NU AU FOST EMISE BILETE DE AVION CARE AU PENALIZARI 100%.

Voucherele nefolosite/ nerevendicate pentru serviciile de turism se pot returna ulterior acestui termen, numai dacă există un motiv pertinent (bilet de timitere de la medicul de familie prin care se specifica faptul ca suferiti de o boala care va impiedica sa calatoriti).

Vouchere revendicate si folosite - Anularea unui voucher revendicat și folosit se poate efectua doar in cazuri excepționale și numai in baza unui motiv foarte bine intemeiat mentionat mai sus. Aceste vouchere pot avea penalizari, acestea variind in functie de tipul serviciul achizitionat (cazare la hotel, bilet de avion).

Biletele de avion odata emise au penalizari 100%, fiind nereturnabile.

Cazarile la hoteluri au termene de anulare / penalizare specificate in contractul care se va incheia cu fiecare turist in parte.

Contractul de prestari servicii turistice va fi transmis prin email fiecarui turist in baza comenzii transmise de acesta.

Biletele de avion se pot returna partial sau total, in functie de politica fiecarei companii aeriene, NUMAI in caz de deces al unia din turisti.

 Vouchere aferente produselor vandute de parteneri 

Voucherele sunt emise de Apropodeals, iar produsele sunt vandute de catre partener, responsabilitatea integrala privind vanzarea acestora fiind in sarcina partenerului.

1)      Inainte ca produsul sa va fi fost livrat:

a)      Voucher nerevendicat

In termen de 14 zile calendaristice (conform OUG34/2014) de la achizitionarea  unui voucher aveti posibilitatea sa solicitati returnarea acestuia fara sa fie nevoie sa motivati aceasta decizie. Totusi, pentru a imbunatati serviciile prestate, vom putea solicita motivarea unei astfel de decizii, fara insa a va conditiona returnarea acestuia.

Ulterior acestui termen, dar nu mai tarziu de data expirarii voucherului, Apropodeals va conditiona returnarea voucherului de prezentarea unui motiv intemeiat pentru care doriti sa initializati aceasta procedura.

Dupa incheierea perioadei de valabilitate mentionata pe un voucher, Apropodeals isi rezerva dreptul de a nu accepta solicitarea dumneavoastra de returnare. Pentru a evita astfel de situatii, va reamintim faptul ca voucherele Apropodeals nu sunt nominale si pot fi oferite cadou inainte ca acestea sa expire.

b)      Produs revendicat

Conform politicii Apropodeals in primele 14 zile calendaristice de la revendicarea voucherului, (conform OUG34/2014) , puteti solicita returnarea acestuia. Anularea voucherului se va efectua doar dupa confirmarea de catre partener a anularii livrarii, departamentul nostru de Relatii cu clientii urmand a va notifica in acest sens.

Ulterior acestui termen, pentru situatia in care produsul nu a fost inca livrat, voucherele pot fi returnate daca exista un motiv pertinent, caz in care suma restituita in contul bancar cu care ati platit sau pe cardul bancar.

Dupa ce produsul a fost livrat

In termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului, (conform OUG34/2014) , in cazul unei solicitari scrise conform dispozitiilor - conditiilor generale de returnare mentionate mai sus, va vom returna contravaloarea produsului/produselor, fara a fi nevoie sa ne prezentati motivul care a stat la baza acestei decizii. Procedura de returnare a voucherului sau contravalorii produsului va fi demarata numai in momentul in care avem confirmarea faptului ca produsul refuzat de dumneavoastra a fost returnat partenerului respectiv. Produsul trebuie trimis catre comerciantul care l-a expediat si sa contina toate accesoriile din cutia transmisa de comerciant. Daca lipsesc piese sau accesorii din el sau produsul este zgariat, spart, rupt, descusut, deteriorat fiecare comerciant isi rezerva dreptul de a trimite inapoi clientului produsul deteriorat refuzand sa returneze banii achitati pentru produs clientului.

Responsabilitatea pentru produsele livrate, pentru continutul ofertei postat pe site si pentru imaginile publicate, ii apartine in intregime comerciantului mentionat in partea a-2-a a fiecarei oferte in dreptul mentiunii "MAGAZIN ONLINE" si tot comerciantul va solutiona reclamatia direct cu clientul respectiv, site-ul Apropodeals va intermedia legatura dintre cei doi in scris in urma depunerii reclamatiei de catre client, in scris, prin e-mail la  contact@apropodeals.ro

Daca produsul trimis clientului este defect acesta se inlocuieste pe cheltuiala comerciantului care vi l-a expediat. 

Daca clientul refuza sa ii fie inlocuit produsul atunci va trimite pe cheltuiala sa produsul complet (cu toate accesorile lui acolo unde este cazul) inapoi la expeditor pe cheltuiala clientului.

Pentru returnare se trimite un email la comerciantul care l-a expediat (datele comerciantului se regasesc pe pagina cu oferta achizitionata de dvs) si un email la contact@apropodeals.ro

Produsul se returneaza la comerciantul care v-a livrat produsul, in momentul in care ati trimis coletul inapoi va rugam sa anuntati in scris site-ul printr-un email in care mentionati ca ati trimis coletul inapoi la comerciantul care v-a livrat produsul si ca doriti sa vi se returneze contravaloarea produsului in contul bancar X cu titular de cont X in termen de maxim 14 zile calendaristice , 

(conform OUG34/2014), de cand s-a primit inapoi produsul sau vi se returneaza inapoi pe card (daca ati platiti cu card bancar) in termen 3-5 zile lucratoare de cand s-a primit inapoi produsul. Emailul se transmite la contact@apropodeals.ro 

Pe nota de transport lipita pe colet (AWB) este scris nume expeditor si numar de telefon, va rog sa contactati acea persoana initial pentru a discuta detaliile returului. Daca nu mai aveti acea foaie va rugam sa scrieti un email la contact@apropodeals.ro

Returnarea nu se face prin telefon, si nici prin retele socializare, ci numai in scris prin email pentru a exista dovezi in acest sens.

Banii nu se returneaza pentru transport. Acesta este suportat in mod exclusiv de catre client.

Comerciantul suporta cheltuielile de transport si livrare NUMAI pentru inlocuirea unui produs daca acesta este defect sau incomplet.

Obiectele de igiena personala nu se returneaza odata ce au fost folosite, ci doar se schimba NUMAI cele cu defect.

Schimbul se face printr-un email trimis la contact@apropodeals.ro de unde veti primi adresa unde se trimit retur, dupa ce se primesc si se constata defectiunea, se repara sau inlocuiesc si trimit inapoi la destinatar (client) in termen de 7-10 zile, costurile transportului de retur pentru obiectele schimbate (valabil pentru schimbul celui defect) se face pe cheltuiala comerciantului care a facut livrarea initiala catre destinatar (client).

Se considera obiecte de iginera personala: perii par, ondulatoare par, periute dinti, pasta de dinti, pile de calcaie, pile unghii, masini tuns par sau blana, aparate de ras, aparate de tuns, aparate de curatat urechi, si orice alte produse ce se folosesc la igiena corporala a omului sau animalului. 

Returul produsului se face printr-o firma de curierat de catre client, pe adresa destinatarului, pe cheltuiala exclusiva a clientului, iar cand a ajuns produsul la comerciant si acesta anunta site-ul apropodeals ca a primit produsul, banii se returneaza de catre site-ul apropodeals clientului prin transfer bancar in contul in indicat de client site-ului apropodeals prin transmiterea unui email cu aceste date la contact@apropodeals.ro.

Banii nu se returneaza cash NICIODATA, ci numai prin transfer bancar.

Termen returnare bani NUMAI prin transfer bancar sau card bancar este de 14 ZILE CALENDARISTICE de cand a fost primit inapoi.

Termen returnare produs 14 zile calendaristice de cand a fost achitat si primit prin curier.

(conform OUG34/2014) 

Pentru solutionarea litigiilor prin mediere puteti accesa acest link: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO